مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-01اقتصادي

تردد گردشگران خارجی از مرز پرویزخان کرمانشاه از سر گرفته شد


پس از 20 ماه تردد گردشگران خارجی به استان از مرز پرویزخان از سر گرفته شده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری کرمانشاه گفت: پس از 20 ماه تردد گردشگران خارجی به استان از مرز پرویزخان از سر گرفته شده است.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ارزآوری بالای گردشگران خارجی، اظهار کرد: توجه به گردشگری خارجی یکی از اهداف مهم در صنعت گردشگری است.

وی افزود: حضور گردشگران خارجی در کشور باعث ارزآوری و رشد اقتصادی کشور می شود و همین موضوع باعث شده تا همواره حضور گردشگران خارجی مورد توجه فعالین این حوزه قرار گیرد.

معاون گردشگری استان به توقف 20 ماهه ورود گردشگران خارجی به کشور اشاره کرد و گفت: از اواخر سال 1398 که بیماری کرونا در دنیا غالب شد، گردشگری خارجی در بسیاری از کشورهای دنیا روبه کاهش رفت و حتی قطع شد.

وی ادامه داد: سرانجام در نشستی که ماه گذشته در ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برگزار شد، دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط کرونا مصوب و اخیرا به همه استان ها و از جمله کرمانشاه ابلاغ شد.

صابر تصریح کرد: طبق این دستورالعمل مرزهای هوایی و زمینی کشور برای گردشگران باز شده که در استان کرمانشاه هم مرز پرویزخان باتوجه به زیرساخت های مناسبی که دارد برای این کار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد گردشگران خارجی از مرز پرویزخان کرمانشاه از سر گرفته شد

تردد گردشگران خارجی از مرز پرویزخان کرمانشاه از سر گرفته شد