مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-01فناوري

قیمت گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان


چند وقت پیش تصمیم گرفته بودم که سیم کارت 0912 همراه اولم رو بفروشم، به ذهنم رسید جای اینکه به خریدار خط 0912 بدم شاید بتونم توی سایت دیوار با قیمت مناسب تری آگهی کنم اما مشکلم اینجا بود که قیمت سیم کارتم رو نمی دونستم.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سیم خان، توی اینترنت دنبال یک راهی برای قیمت گذاری سیم کارت 0912 گشتم و متوجه شدم خودم هم میتونم این کارو انجام بدم یعنی میشه از روی شماره های مشابه خط خودم، قیمت دربیارم.

سریعا برای فروش سیم کارت دائمی همراه اول 0912 توی سایت دیوار یک آگهی ثبت کردم و منتظر تماس خریدارها بودم اما حتی یک نفر هم برای دل خوشی من زنگ نزد! توی این سایت هر چند دقیقه یکبار چندتا آگهی فروش همراه اول 912 ثبت میشد و آگهی من خیلی به چشم نمیومد اما این تنها مشکل من نبود و قیمت خط تلفن همراه 0912 هم انگار خیلی بالا بود که کسی زنگ نمیزد.

سعی کردم این سری بیشتر درباره قیمت گذاری شماره 0912 همراه اول جستجو کنم ولی به در بسته میخوردم هرکسی یه قیمتی تعیین می کرد که تفاوت زیادی باهم داشتن و این موضوع نگران کننده بود یا اینکه باید برای استعلام قیمت خط موبایل، درخواست ثبت می کردم که معلوم نبود کِی بهم جواب میدن! اما تو این گشت و گذارها سایتی رو پیدا کردم که یکی از خدماتش تعیین قیمت خط ثابت به صورت رایگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان

قیمت گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان