مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-01اقتصادي

بافت فرسوده قشم نیازمند احیاست


بافت فرسوده و قدیم قشم بسیار شکننده است و در صورت بروز زلزلع نسبتا قوی، می تواند خطرات جدی جانی و مالی برای شهروندان ایجاد کند که این موضوع نیازمند احیاست.

- میرداد میردادی صبح امروز (10 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بافت فرسوده قشم به دلیل قدمت و نوع بنایی که دارد، از استحکام بسیار پایینی برخوردار است، افزود: علاوه بر آن دیگر با توجه به نیازهای امروز، پاسخگوی عبور و مرور و شهر توریستی چون قشم نیست.

وی با بیان اینکه باید علاج واقعه قبل از وقوع کرد، تصریح کرد: همکاری و همیاری جمعی با توجه به روحیه تعاون محور مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، سرمایه گذاران و جامعه محلی می تواند راه را برای مقام سازی، بهسازی، زیباسازی و بسترسازی فاضلاب و آب های سطحی در این مناطق هموار کند.

شهردار قشم با اشاره به ایجاد پیست دوچرخه سواری و پارک های تفریحی جهت اشتغال زایی برای قشموندان عنوان کرد: تلاش می کنیم با اجرای طرح منظرآرایی و استفاده از جلوه های سمعی و بصری و همچنین نصب سردرب های راهنمای مسافران و گردشگران در ورودی های قشم چهره شهر زیباتر شود.

میردادی در خصوص مشکلات بازار قدیم قشم بیان کرد: دفع آب های سطحی، کاهش ترافیک و منظر آرایی و زیبا سازی فضای خارجی بازار قدیم قشم از مهم ترین برنامه های شهرداری برای این مکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده قشم نیازمند احیاست

بافت فرسوده قشم نیازمند احیاست