مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-01اقتصادي

صدور 37 سند تک برگی بستر رودخانه های لرستان


مدیردفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ی لرستان گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه تثبیت مالکیت اراضی فی ما بین سازمان ثبت و اسناد کشور و وزارت نیرو تاکنون 12 هزار و 897 هکتار از بستر رودخانه های لرستان در سامانه کاداستر تثبیت و 37 سند تک برگی صادر شده است.

- بهزاد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، عنوان کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه  تثبیت مالکیت اراضی فی ما بین سازمان ثبت و اسناد کشور و سازی و تثبیت مالکیت آنها در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشوراست.

مدیردفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ی لرستان گفت: جلوگیری از هزینه های فراوان ناشی از بی انضباطی ها و تعدی به اراضی دولتی و بیت المال در حوزه اراضی تحت نظر وزارت نیرو همچنین پیشگیری از تخطی و تجاوز به اراضی ملی  و حریم رودخانه ها از دیگر مزایای تثبیت بستر رودخانه ها در سامانه کاداستر است.

جوادی گفت: در حال حاضر نیز تعیین حد و بستر سایر رودخانه های استان که فاقد نقشه بوده اند توسط شرکت مهندسین ذیصلاح به طول 670 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصد در دست مطالعه است.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده 670 کیلومتری که اشاره شد تا پایان سال 1400 در سامانه ثبت و جانمایی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 37 سند تک برگی بستر رودخانه های لرستان

صدور 37 سند تک برگی بستر رودخانه های لرستان