مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-01فرهنگي

«یک لیوان حرف خنک» کتابی درباره خشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خشم یکی از آفت های بزرگ زندگی است که شکاف های عمیقی را بین همسران و اعضای خانواده ایجاد می کند؛ این روز ها کتابی با عنوان یک لیوان حرف خنک به بازار آمده است که می تواند مانند آب روی آتش، - این کتاب از جدیدترین آثار نشر مهرستان است و در قالب سه فصل به خشم در خانواده و مهارت های کنترل آن می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خشم یکی از آفت های بزرگ زندگی است که شکاف های عمیقی را بین همسران و اعضای خانواده ایجاد می کند؛ این روز ها کتابی با عنوان یک لیوان حرف خنک به بازار آمده است که می تواند مانند آب روی آتش، شعله های خشم همسران را خاموش کند.

این کتاب از جدیدترین آثار نشر مهرستان است و در قالب سه فصل به خشم در خانواده و مهارت های کنترل آن می پردازد و با زیر عنوان مهارت کنترل خشم در خانواده توسط مجید جعفری هرفته تولید و به چاپ رسیده است.

کتاب یک لیوان حرف خنک با نگاهی متمایز از کتب به چاپ رسیده در این زمینه، در سه فصل کلی به خشم می پردازد به این ترتیب که نویسنده نمایی کلی از خشم و ماهیت آن را ارائه داده است و به همسران کمک می کند تا خشم درونشان را به طور کامل بشناسند و در مدیریت آن توانمند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک لیوان حرف خنک» کتابی درباره خشم

«یک لیوان حرف خنک» کتابی درباره خشم