مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-01سياسي

نمایش جدیدترین آثار «گنجینه هدایای رهبر انقلاب» در موزه آستان قدس


معاون امور موزه های آستان قدس رضوی گفت: جدیدترین هدایای اهدایی به رهبر معظم انقلاب که تحویل آستان قدس رضوی شده است، در گنجینه هدایای رهبر انقلاب به نمایش درآمد.

- خبرگزاری مهر ، گنجینه هدایای رهبر انقلاب، 22 بهمن سال 1373 در ساختمان گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی افتتاح شد و در حال حاضر بیش از 400 اثر اهدایی ایشان به موزه حرم مطهر رضوی، در این گنجینه به نمایش گذاشته شده است.

این گنجینه، شامل آثار و هدایایی است که سران کشورهای خارجی، شخصیت های برجسته ملی و بین المللی و ارادتمندان به رهبر انقلاب اسلامی در طول سال ها به حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تقدیم کرده اند و ایشان نیز به رسم ادب، این هدایا را به آستان حضرت رضا (ع) اهدا کرده اند تا در موزه حرم مطهر رضوی نگهداری شود و در معرض دید عموم قرار بگیرد.

این گنجینه شامل آثار ارزشمند فراوانی است؛ از تابلوهای خطی، تذهیب، نقاشی، تابلو فرش، معرق و قلم زنی روی مس گرفته تا انواع مدال‏ ها، سکه ها و ده ها اثر دیگر که حالا با به نمایش گذاشته شدن 8 اثر جدید، تعداد آثار این گنجینه افزایش یافته و محتوای آن پربارتر شده است.

فهرست 8 اثر اهدایی جدید معاون امور موزه های آستان قدس رضوی در این باره گفت: به تازگی 12 قلم آثار نفیس اهدایی شخصیت های کشوری و بین المللی به مقام معظم رهبری ، برای نمایش در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جدیدترین آثار «گنجینه هدایای رهبر انقلاب» در موزه آستان قدس

نمایش جدیدترین آثار «گنجینه هدایای رهبر انقلاب» در موزه آستان قدس