مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-01سياسي

امید مردم به بهبود شرایط علت به دست و پا افتادن افراطیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صبح نو درباره منفی بافی های افراطیون مدعی اصلاحات برای ناامید کردن مردم نوشت: چندی پیش بود که خبر ادامه حضور ایران در لیست سیاه FATF، - اصلاح طلبان در شرایطی در ناامیدی مردم می دمند که طبق نطرسنجی ها 72 درصد مردم از عملکرد دو ماهه دولت رییسی ابراز رضایت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صبح نو درباره منفی بافی های افراطیون مدعی اصلاحات برای ناامید کردن مردم نوشت: چندی پیش بود که خبر ادامه حضور ایران در لیست سیاه FATF، جنجال آفرینی مجدد اصلاح طلبان را در پی آورد.

رسانه های اصلاح طلب که پیشتر سختی واردات واکسن و عدم عضویت دائم ایران در سازمان شانگ های را به FATF ربط می دادند، با بزرگنمایی آنچه فتف نسبت به ایران انجام داد، وضعیت را سیاه تصویر کردند.

اقدام اخیر FATF باعث شد رسانه های اصلاح طلب بار دیگر با بزرگنمایی از آثار و نتایج اقتصادی قرار گرفتن در لیست سیاه، خود را در مقام منتقد وضعیت موجود و دلسوز معیشت مردم قرار بدهند.

روزنامه اعتماد تیتر ایران همچنان در لیست سیاه را انتخاب کرد و از چالش های اقتصادین نوشت.

روزنامه شرق نیز در بخشی از گزارش خود مدعی شد: حل نشدن این مسئله، عملا در قریب به اتفاق پروژه های سیاست خارجی ایران تاثیر منفی جدی خواهد گذاشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید مردم به بهبود شرایط علت به دست و پا افتادن افراطیون

امید مردم به بهبود شرایط علت به دست و پا افتادن افراطیون