مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-01سياسي

روایت زنان ایثارگر رسانه ملی به چاپ دوم رسید


کتاب «پرنیان عشق؛ روایت زنان ایثارگر رسانه ملی» نوشته عصمت سپهری توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب پرنیان عشق؛ روایت زنان ایثارگر رسانه ملی نوشته عصمت سپهری توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

نویسنده کتاب در مقدمه آن نوشته است: در گام دوم انقلاب و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران همچنان درگیر هجمه های فرهنگی و اجتماعی دشمن و استکبار جهانی بر پیکره نظام است.

اما خانواده های شهدا و ایثارگران، به ویژه زنان قهرمان، مادران، همسران، خواهران، و دختران شهدا درصدد حفظ انقلاب و نظام با تأسی به راه و پیام شهدا هستند.

بی تردید رسانه ملی یکی از مهم ترین پایگاه های القای مقاومت، ایثار، امیدآفرینی، آگاهی بخشی و ایجاد فضای آرامش در جامعه بوده و بهترین ابزار برای به تصویرکشیدن نقش مردم به ویژه بانوان در این مقاومت فراگیر است.

بنا به رسالت سازمان صداوسیما و امور بانوان و خانواده، در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، با توجه به اهمیت بخشی به نقش خانواده های شهدا به عنوان زنجیره راه شهدا و ادامه دهنده مسیر آن ها، و ترسیم پرده ای منقش به یاد و نام شهدا، به منظور پاسداشت و ارج نهادن به فعالیت های این دسته از همکاران سازمانی، امور بانوان و خانواده اقدام به مصاحبه با بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زنان ایثارگر رسانه ملی به چاپ دوم رسید

روایت زنان ایثارگر رسانه ملی به چاپ دوم رسید