مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-01اقتصادي

تولید روغن نباتی در زنجان به 200 تن برسد


تولید 20تنی تولید روغن نباتی در زنجان باید روزانه به 200 تن برسد.

- ، ناصر فغفوری گفت: کارخانه تولید کننده روغن نباتی در زنجان هم اکنون با 10 درصد ظرفیت خود، روزانه 20 تن تولید دارد که این میزان باید به بیش از 200 تن برسد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تولید با ظرفیت اسمی روغن در استان زنجان، افزود: شرکت تولید کننده روغن نباتی در استان باید با برنامه افزایش تولید همراهی کند.

فغفوری اظهار کرد: تلاش می شود واحدهایی مانند روغن نباتی که کمتر از ظرفیت اسمی خود تولید دارند، در حد نام و ظرفیت اسمی خود کار کنند و این درحالی است که میزان تولید روغن نباتی جهان حدود 10 درصد ظرفیت آن است و روغن نباتی جهان باید تلاش کند به جای تولید 15 تا 20 تن در روز، تولید خود را به حداقل 150 تا 200 تن برساند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اگر تولید این شرکت افزایش یابد به یقین اشتغال خوبی از منابع و سرمایه های موجود در پی خواهد داشت.

فغفوری با اشاره به مشکلات روغن نباتی جهان که باعث بروز موانعی بر سر راه تولیدات آن با ظرفیت اسمی شده است، تاکید کرد: یکی از مشکلات بحث مدیریت آن است، اگرچه در یک سال اخیر، متفاوت با سال های گذشته عمل کرده است و در زمانی که کشور با کمبود روغن مواجه بود، با کمک شرکت تولید کننده روغن نباتی در زنجان، روغن مورد نیاز استان تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روغن نباتی در زنجان به 200 تن برسد

تولید روغن نباتی در زنجان به 200 تن برسد