مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-01ورزشي

سرمربی والیبال سیرجان: بازی های اول لیگ افت و خیز بالایی دارد


بازی های اول لیگ از افت و خیز بالایی برخوردار نیست و قشنگی خود را ندارد اما هرچه جلوتر برویم تیم ها شرایط بهتری به دست می آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی این شهر به مصاف تیم همسایه خود مس رفسنجان رفت که توانست این تیم رفسنجانی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

  سرمربی تیم والیبال سیرجان در ارتباط با دربی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در سیرجان گفت: با توجه به اینکه تیم رفسنجان بازی قبلی خودش را برنده شده و تیم خوبی نشان داده و با سرعت بالایی حمله می کنند اما ما توانستیم با بالا بردن سرویس هایمان آنها را مهار کنیم اگر چه در مقاطعی سرویس ها را خراب کردیم اما توانستیم با آنالیزی که از این تیم کردیم آنها را کنترل کنیم.

سعید رضایی افزود: بازی های اول لیگ از افت و خیز بالایی برخوردار نیست و قشنگی خود را ندارد اما هرچه جلوتر برویم تیم ها شرایط بهتری به دست می آورند و بازی ها لحظات قشنگتر بیشتری خواهد داشت.

وی در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: طبیعی است با این شرایط بازی ها که اتفاق می افتد بازیکن آسیب دیده داریم و نمی توانیم تمرینات کافی داشته باشیم ما به غیر از روزهای دوشنبه و جمعه بقیه روزها در سفر هستیم و نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی والیبال سیرجان: بازی های اول لیگ افت و خیز بالایی دارد

سرمربی والیبال سیرجان: بازی های اول لیگ افت و خیز بالایی دارد