مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-01اقتصادي

بزرگ ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در شهرستان آبیک احیا می شود


فرماندار آبیک از بررسی وضعیت بزرگ ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در این شهرستان و تلاش برای احیای آن پس از 10 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: روزگذشته جلسه ای به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون اعتباری بانک ملت و مدیران مجموعه طیور برکت دو در محل دفتر استاندار به منظور بررسی مسائل، مشکلات و با هدف احیای شرکت طیور برکت برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: مجموعه طیور برکت 2 در جاده کمال آباد به قشلاق واقع شده است و بزرگ ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور مستقر در آبیک بوده که حدوداً 10 سال است راکد بوده و فاقد فعالیت است.

وی افزود: با طرح موضوع، پیگیری ها و رایزنی با بانک ملت مقرر گردید موضوع، راه اندازی مجدد این واحد در ستاد تسهیل استان مطرح و با رفع موانع  این واحد مجدد به چرخه تولید بازگردد.

فرماندار آبیک ادامه داد: طی هفته آینده استاندار قزوین از مجموعه واحد های طیور برکت که متعلق به گروه صنعتی صفری است و واحد مذکور در راستای بررسی وضعیت و حل و فصل موضوعات بازدید به عمل خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در شهرستان آبیک احیا می شود

بزرگ ترین واحد تولید مرغ اجداد گوشتی مادر کشور در شهرستان آبیک احیا می شود