مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-01سياسي

ساخت خوابگاه دانش آموزی دیشموک در حد حرف باقی ماند


امام جمعه دیشموک با اشاره به آسیب های اجتماعی در این بخش گفت: ساخت خوابگاه دانش آموزی در دیشموک مسئله مهمی است که فقط در حد حرف باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، جلسه شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک، صیادی معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان، حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری و برخی مسوولان دیشموک برگزار شد.

بخشدار دیشموک ابتدا با ارائه مشکلات دیشموک در بحث آسیب های اجتماعی و به امتیاز بزرگ بنیاد علوی در منطقه و مدیریت مدبرانه جناب مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک اشاره و اذعان داشت : امیدواریم منطقه از این ظرفیت مهم و تاثیرگذار بهره ببرند.

امام جمعه دیشموک گفت: علت آسیب های اجتماعی چیست ؟ شاید این امر در اصل برگردد به عدم مدیریت مسئولان،  عدم همکاری در ساخت خوابگاه دانش آموزی مسئله مهمی است که فقط در  حد حرف ماند ، گزارشات کذب بعضی اوقات در این منطقه داده می شود.

وی گفت: پروژه های منطقه بخاطر عدم همکاری مسئولان متاسفانه نیمه کاره رها ماند.

راوند تصریح کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی هیچ توجهی به منطقه نمی شود و اگر در مواقعی چنین شد و گوشه چشمی داشتند آن هم صوری سازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خوابگاه دانش آموزی دیشموک در حد حرف باقی ماند

ساخت خوابگاه دانش آموزی دیشموک در حد حرف باقی ماند