مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-01اقتصادي

کارآفرینی ویژگی شاخص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان با بیان اینکه کارآفرینی، ویژگی شاخص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است، گفت: هر خانه می تواند یک واحد تولیدی و خدماتی باشد.

- مهدی خطیر نامنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت، ظرفیت و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، فاز دوم مربوط به توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره، راهنمایی، استعداد سنجی و فاز سوم اتصال به بازار است.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی در جهت رفع بیکاری و از سویی دیگر تولید ثروت اهمیت دارد، گفت: یکی از نقاط ضعف افرادی که وارد مشاغل خانگی می شوند، نداشتن بازار فروش و نرسیدن به درآمد مشخص است که در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به آن توجه شده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود یکی از دغدغه های اساسی کشور به شمار می رود، تصریح کرد: توسعه کسب وکارهای خانگی می تواند یکی از بهترین راهکارها در موضوع اشتغال در دوران شیوع کرونا باشد.

خطیر نامنی با بیان اینکه مشاغل خانگی در حال یکی از کسب وکارهای موفق در دنیا محسوب می شود، تأکید کرد: نگاه به حوزه کسب وکار مشاغل خانگی باید بلند محور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی ویژگی شاخص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است

کارآفرینی ویژگی شاخص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است