مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-01اجتماعي

احتمال میزبانی از اقیانوس در نزدیک ترین دنیای بیگانه به منظومه شمسی


نزدیک ترین دنیای بیگانه به منظومه شمسی ما که تنها 4 سال نوری از ما فاصله دارد، ممکن است اقیانوس هایی مانند زمین داشته باشد.

- نزدیک ترین دنیای بیگانه به منظومه شمسی ما که تنها 4 سال نوری از ما فاصله دارد، ممکن است اقیانوس هایی مانند زمین داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، حیات بیگانه ممکن است نزدیک تر از آن چیزی باشد که فکرش را می کردیم.

وجود حیات و قابلیت سکونت در سیارات سنگی به اندازه زمین به عوامل مختلفی از جمله ترکیب شیمیایی و ساختار داخلی آنها بستگی دارد.

اینها همراه با فاصله ی سیاره از ستاره میزبان خود و خصوصیات آن، اساساً شرایط میزبانی از حیات و قابلیت سکونت را نه تنها در همسایگی ما، بلکه برای سیارات فراتر از منظومه شمسی نیز شکل می دهند.

بر اساس یک مطالعه پیش چاپ، نزدیکترین منظومه ستاره ای به زمین احتمالا میزبان حداقل یک سیاره سنگی در منطقه ی قابل سکونت خود است و ممکن است ظرفیت ذخیره آب معادل با زمین را داشته باشد.

به عبارت دیگر، نزدیکترین دنیای بیگانه به منظومه شمسی ما ممکن است اقیانوس هایی به اندازه زمین داشته باشد.

هاییانگ وانگ نویسنده اصلی این مطالعه که محقق فوق دکتری در گروه زیست پذیری سیارات فراخورشیدی در موسسه فناوری فدرال زوریخ (ETH) است، با چندین دانشمند دیگر برای توسعه مدلی کار کرد که ترکیب سیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال میزبانی از اقیانوس در نزدیک ترین دنیای بیگانه به منظومه شمسی

احتمال میزبانی از اقیانوس در نزدیک ترین دنیای بیگانه به منظومه شمسی