مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-01اجتماعي

سلامت روان و خطرات انتشار اشتباهات سهوی آموزش های مجازی


انتشارگسترده اشتباهات آموژش های مجازی در فضای مجازی یکی از چالش های موجود در نظام آموزشی است که عدم توجه به خطرات و مقابله با آن، مقدمات یک جنگ روانی و فرهنگی را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از سرگرمی های روزهای کرونایی دیدن و پخش کردن کلیپ های اشتباهات و سوتی های دانش آموزان و گذشت زمان نمایان تر می کند.

کودکانی که معصومانه و بدون سانسور فیلم های خود را برای معلم یا گروه های آموزشی مدرسه می فرستند و آنها را محرم خود می دانند، ولی ناگهان، این فیلم به عنوان سوژه جدید من و شما و فقط برای چند ثانیه خنده در فضای بی رحم مجازی پخش می شود! و ما فقط با یک کلیک و بدون قصد هیچ آزاری، برای لحظه ای خنده، آنرا برای دوستان می فرستیم! اما به روح و روان آن کودک فکر نمی کنیم؟! اینکه خنده های ما برای او به چه قیمتی تمام می شود؟! آیا این کودک دیگر می تواند در بین همکلاسی های خود سر بلند کند؟! آیا اعتماد به نفس خود را حفظ می کند؟  نکته دیگر این است که سایر دانش آموزان نیز همیشه دلهره پخش خطاهای خود را دارند.

، آیا من به عنوان پدر یا مادر، فیلم اشتباه خنده دار کودک خودم را برای دوستانم میفرستم؟!آیا معلم چنین کاری میکند؟! خندیدن و شاد بودن، شرط اساسی سلامت روح و روان است و هیچ کس با خنده مخالف نیست، مخصوصاً این روزها که همه به انبساط خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان و خطرات انتشار اشتباهات سهوی آموزش های مجازی

سلامت روان و خطرات انتشار اشتباهات سهوی آموزش های مجازی