مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 03:002021-10-31سياسي

حکایت رویدادی که از ماهیت اصلی خود فاصله گرفت/ دبیران هیچ کاره!


یک آهنگساز و رهبر ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما ضمن ارائه نکاتی انتقادی درباره جشنواره موسیقی فجر به ارائه پیشنهاداتی برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی پرداخت.

- قرار داده شده، آمده است: اصلی ترین جشنواره های کشورمان که به مناسبت مهمترین واقعه تاریخ معاصر ایران یعنی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پایه گذاری شده اند، قرار بود هر سال در دهه فجر، یاد و خاطره روزهای انقلاب و وجوه مختلفی از حوادث، رویدادها، حماسه سازی ها، ایثار و شهادت های آن روزها را زنده نگاه داشته و برای نسل جوان امروز تکرار کنند.

اما هر چه از قدمت این جشنواره ها گذشت، نسبت آنها با علت اصلی برپایی شان کم رنگ و کم رنگ تر شد.

در این مقاله منظور نگارنده جشنواره بین المللی موسیقی فجر است که بیش از سی سال است به همین نام شناخته می شود، گو اینکه هنوز نمی دانیم علت حذف کلمه بین الملل از نام این جشنواره در سال گذشته چه بود.

محتوای جشنواره موسیقی فجر هر سال فرسنگ ها از اصل و ماهیت وجودی خود یعنی پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و پایبندی به اصول مدیریت حرفه ای یک جشنواره از سویی دیگر، فاصله بیشتری می گیرد فارغ از این وجوه نمادین، محتوای جشنواره موسیقی فجر که از نظر اجرایی نیز بسیار ابتدایی مدیریت می شود، هر سال فرسنگ ها از اصل و ماهیت وجودی خود یعنی پیروزی انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت رویدادی که از ماهیت اصلی خود فاصله گرفت/ دبیران هیچ کاره!

حکایت رویدادی که از ماهیت اصلی خود فاصله گرفت/ دبیران هیچ کاره!