مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 20:452021-10-31ورزشي

کنترل بازی از دست داور خارج شده بود/ استقلال مالک بازی نبود


سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: باید تلاش کنیم در بازی های آینده با آرامش بهتر و هماهنگی بیشتر بتوانیم روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

- ایسنا/لرستان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: باید تلاش کنیم در بازی های آینده با آرامش بهتر و هماهنگی بیشتر بتوانیم روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

محسن عاشوری پس از پیروزی خانگی تیمش برابر استقلال خوزستان بیان کرد: بازی سختی بود و همه می دانند در فوتبال تمامی بازی ها سخت است و بازی راحت وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیزی که از استقلال داشتیم بیشتر نفرات فصل قبل خود را حفظ کرده بود و در این بازی با بازیکنان باتجربه ای که داشت تیم ما را تحت فشار گذاشتند.

عاشوری افزود: خوب بازی را شروع کردیم و به گل رسیدیم مالکیت و کنترل بازی نیز با ما بود و می توانستیم به گل های بعدی هم برسیم ولی یک اشتباه سهوی باعث شد نیمه اول تحت فشار قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: در رختکن سعی کردیم آرمش را به خیبر برگردانیم و با انجام دو تعویض برای تغییر تاکتیک توانستیم به گل برسیم.

سرمربی خیبر اذعان کرد: در کل روز خوبی نبود، شرایط بازی بیشتر فیزیکی بود و فشار نیمکت حریف باعث شد کنترل بازی از دست داور خارج شود و به کنار زمین کشیده می شد همین هم باعث شد هشت دقیقه وقت اضافه لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بازی از دست داور خارج شده بود/ استقلال مالک بازی نبود

کنترل بازی از دست داور خارج شده بود/ استقلال مالک بازی نبود