مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 20:052021-10-31سياسي

نمایش جدیدترین آثار اهدایی به رهبر انقلاب در موزه آستان قدس


جدیدترین آثار اهدایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در موزه آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، گنجینه هدایای رهبر انقلاب، 22 بهمن سال 1373 در ساختمان گنجینه قرآن و نفایس نگهداری شود و در معرض دید عموم قرار بگیرد.

این گنجینه شامل آثار ارزشمند فراوانی است؛ از تابلوهای خطی، تذهیب، نقاشی، تابلوفرش، معرق و قلم زنی روی مس گرفته تا انواع مدال‏ ها، سکه ها و ده ها اثر دیگر که حالا با به نمایش گذاشته شدن هشت اثر جدید، تعداد آثار این گنجینه افزایش یافته و محتوای آن پربارتر شده است.

فهرست 8 اثر اهدایی جدید معاون امور موزه های آستان قدس رضوی دراین باره گفت: به تازگی 12 قلم آثار نفیس اهدایی شخصیت های کشوری و بین المللی به مقام معظم رهبری، برای نمایش در موزه  حرم مطهر رضوی تحویل آستان قدس رضوی شده است که در حال حاضر مراحل تهیه شناسنامه و مستند نگاری هشت اثر این مجموعه تکمیل شده و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

مهدی قیصری نیک مشخصات این هشت اثر را هم تشریح کرد و گفت: گلدان نقره ای عقیق نشان، اهدایی عمران خان نخست وزیر پاکستان، فلوت سنتی بومیان سرخپوست کوه آند اهدایی اوو مورالس رییس جمهور سابق بولیوی، گلدان اهدایی وزیر تجارت و بین الملل چین، یک نشان و دو پلاک طلا یادبود مزین به تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جدیدترین آثار اهدایی به رهبر انقلاب در موزه آستان قدس

نمایش جدیدترین آثار اهدایی به رهبر انقلاب در موزه آستان قدس