مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:252021-10-31سياسي

پیگیری مشکلات شهر اهواز در کمیسیون عمران مجلس با حضور 4 وزیر


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هفته آینده در کمیسیون عمران با حضور وزیر نفت، وزیر نیرو، وزیر کشور و وزیر اقتصاد مشکلات دفع آب های سطحی و فاضلاب اهواز و همچنین بحث پرداخت حق آلایندگی خوزستان پیگیری شود.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هفته آینده در کمیسیون عمران با حضور وزیر نفت، وزیر نیرو، وزیر کشور و وزیر اقتصاد مشکلات دفع آب های سطحی و فاضلاب اهواز و همچنین بحث پرداخت حق آلایندگی خوزستان پیگیری شود.

مجتبی یوسفی در نشست با شهردار اهواز که شامگاه یکشنبه (9 آبان ماه) در شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صبح امروز بازدیدی از منطقه زلزله زده اندیکا، با نگاه دقیق کارشناسانه و به منظور بررسی اشکالات احتمالی انجام شد و روز دوشنبه با حضور رییس مجلس و چند وزیر، تصمیم گیری نهایی در خصوص اصلاح اشکالات در اقدامات در حال انجام در این منطقه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بازدید رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس از شهر اهواز، افزود: سه مساله کلیدی در اهواز وجود دارد که باید برای حل این مشکلات زمان بندی تعیین شود.

یوسفی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تمام قامت برای کمک به مناطق محروم وارد شده است، گفت: در خوزستان فرصت آبادانی شهرها و روستاها از دست داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات شهر اهواز در کمیسیون عمران مجلس با حضور 4 وزیر

پیگیری مشکلات شهر اهواز در کمیسیون عمران مجلس با حضور 4 وزیر