مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-31بين الملل

حزب الله لبنان: اگر ما در کشور مسلط بودیم ظالمان لبنان و منطقه حق حرف زدن نداشتند


رییس شورای اجرایی حزب الله امروز در سخنانی با اشاره به تنش سیاسی بوجود آمده بین ریاض و بیروت در پی اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره جنگ یمن گفت که عربستان سعودی خود را به خاطر کاری که در لبنان انجام می دهد، - رییس شورای اجرایی حزب الله امروز در سخنانی با اشاره به تنش سیاسی بوجود آمده بین ریاض و بیروت در پی اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره جنگ یمن گفت که عربستان سعودی خود را به خاطر کاری که در لبنان انجام می دهد، محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در سخنانی گفت: آنچه این روزها از شخصیت ها و سیاستمداران می‎شنویم و می بینیم، عجیب و غریب است.

آنها کسانی را به داوری فرا می خوانند که کشورشان را تخریب کرده و موجودیتشان را تهدید می کنند.

کاری که عربستان در لبنان انجام می دهد، خودش را محکوم می کند و می خواهد بگوید که من کشور را تخریب و محاصره می کنم و آنها پشت این تهدید قرار دارند.

شیخ صفی الدین که این اظهارات را در مراسم مراسم راه اندازی مجموعه مراقبت و توانبخشی شیخ عفیف النابلسی در البیسریه منطقه الزهرانی عنوان می کرد، پرسید: چه کسی باور می کند که یک مصاحبه (مصاحبه جورج قرداحی درباره جنگ یمن) این همه تهاجم سیاسی برنامه ریزی شده را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: اگر ما در کشور مسلط بودیم ظالمان لبنان و منطقه حق حرف زدن نداشتند

حزب الله لبنان: اگر ما در کشور مسلط بودیم ظالمان لبنان و منطقه حق حرف زدن نداشتند