مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 18:452021-10-31سياسي

جریان علمی کشور باید تقویت شود/ کمال جامعه در دست اساتید و فرهیختگان است


جریان علمی سالم و تأثیر گذار باید قوت بگیرد و نهادینه شود تا برای همه نسل ها الگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه در سوره شمس خداوند 11 بار به خورشید، ماه، روز، شب و آسمان و زمین سوگند می خورد و می فرماید خداوند هم خوبی ها و هم بدی ها را به انسان نشان می دهد، اظهار داشت: حتماً آن کسی که درونش را از آلودگی ها پاک کرده به سعادت می رسد.

وی با بیان اینکه جهان بشریت جهانی در حال پیشرفت علمی است، در حال اختراعات و اکتشافات است و طبیعتاً اگر این پیشرفت و اکتشافات در ید و در قدرت زورگویان عالم قرار بگیرد نتیجه آن بهره مندی اقلیت و محرومیت اکثریت است، تصریح کرد: پیشرفت علمی باید در اختیار افراد یا حاکمیتی قرار بگیرد که به دنبال گسترش آرمان ها و ارزش های انسانی، اخلاقی و دینی است تا این بهره مندی عمومیت پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه پیامبر گرامی اسلام در حدیثی می فرماید سه چیز است که حجاب ها را پاره می کند و به پیشگاه عظمت خدا می رسد؛ صدای گردش قلم های دانشمندان به هنگام نوشتن، صدای قدم های مجاهدان در میدان جهاد و صدای چرخ نخ ریسی زنان پاکدامن! ، افزود: این حدیث به بحث تولید و اقتصاد اشاره دارد، ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان علمی کشور باید تقویت شود/ کمال جامعه در دست اساتید و فرهیختگان است

جریان علمی کشور باید تقویت شود/ کمال جامعه در دست اساتید و فرهیختگان است