مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-31اقتصادي

محدودیت های کرونایی سفرهای برون شهری برداشته می شود


وزارت راه مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص حذف پروتکل های بهداشتی در سفرهای جاده ای، دریایی، ریلی و هوایی را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.

- وزارت راه مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص حذف پروتکل های بهداشتی در سفرهای جاده ای، دریایی، ریلی و هوایی را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص سفرهای برون شهری اعم از ریلی، جاده ای، هوایی و دریایی را به رؤسای سازمان های بنادر و دریانوردی، شرکت راه آهن، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حمل و نقل جاده ای ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه، مصوبه جدید ستاد ملی کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سلامت مسافران در نظر گرفته شده که بر اساس آن رعایت فاصله دو متر و فضای چهار متر مربع به ازای هر نفر تاکید شده است.

همچنین در این ابلاغیه محدودیت ظرفیت حمل مسافر توسط قطار، اتوبوس و هواپیما با توجه به وضعیت پوشش واکسیناسیون عمومی خواهد بود که در این صورت پذیرش مسافر در سفرهای برون شهری برای شناورها، اتوبوس ها و قطار حداکثر 80 درصد ظرفیت خواهد بود اما اگر پوشش واکسیناسیون عمومی به بیش از 80 درصد برسد پذیرش مسافر در حمل و نقل دریایی، ریلی و جاده ای به 100 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی سفرهای برون شهری برداشته می شود

محدودیت های کرونایی سفرهای برون شهری برداشته می شود