مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-31سياسي

تغییر در باورها تهدید مهم حوزه پدافندی / آموزش در دستور کار است


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه جنگِ شناختی در حوزه اندیشه، به منظور تغییر در باورها یک تهدید اساسی است، گفت: در این راستا آموزش گروه ها در دستور کار قرار دارد.

- ، ایرج کارخایی غروب یک شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه تجربه خوب دفاع مقدس در زمینهٔ پدافند غیرعامل موجب شد تا بسیاری از امکانات و زیرساخت های کشور مورد هدف قرار نگیرد، ابراز داشت: تقویت بنیه دفاعی مورد تأکید امام راحل (ره) بود امروز نیز از دوراندیشی های حکیمانه رهبر معظم انقلاب جدی گرفتن تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل است.

وی بابیان اینکه امروز با تهدیدات دانش محوری مواجه هستیم که ازلحاظ شکل و محتوا تغییرات اساسی نسبت به تهدیدات گذشته دارند، افزود: این مهم می طلبد تا بحث آموزش به عنوان یک رکن اساسی برای آگاهی بخشی عموم مردم موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه وسعت گسترده فناوری و وابستگی زیرساخت ها و خدمات به حوزه سایبری فرصت ارزشمندی را در کنار تهدیداتی که درون آن نهفته، به وجود آورده است، ابراز داشت: یکی از اهداف و سرمایه گذاری های اصلی دشمن، بحث حملات سایبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در باورها تهدید مهم حوزه پدافندی / آموزش در دستور کار است

تغییر در باورها تهدید مهم حوزه پدافندی / آموزش در دستور کار است