مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-31اقتصادي

هدف گذاری 40 میلیارد دلاری سازمان توسعه تجارت برای صادرات به اوراسیا


نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان توسعه تجارت از وضعیت فعلی تراز تجاری کشور از اظهار نظر رییس سازمان توسعه تجارت مبنی بر افزایش صادرات تا سقف 40 هزار دلار در حوزه اورآسیا تا یک سال آینده خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان توسعه تجارت از وضعیت فعلی تراز تجاری کشور از اظهار نظر رییس سازمان توسعه تجارت مبنی بر افزایش صادرات تا سقف 40 هزار دلار در حوزه اورآسیا تا یک سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور علیرضا پیمان پاک، رییس سازمان توسعه تجارت در این جلسه خبر داد و گفت: در نشست امروز گزارشی از وضعیت فعلی تراز تجاری کشور و برنامه های پیش رو و نیز اقدامات صورت گرفته از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ارائه شد.

حدود 60 رایزن اقتصادی به زودی عازم کشورهای مختلف می شوند نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس یازدهم با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان توسعه تجارت گفت: در مورد هدف گذاری کالاهای صادراتی، وارداتی و کشورهای مقصد برنامه های جامعی تهیه شده و برای افزایش صادرات در حوزه اورآسیا تا یک سال آینده هدف گذاری 40 میلیارد دلاری صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری 40 میلیارد دلاری سازمان توسعه تجارت برای صادرات به اوراسیا

هدف گذاری 40 میلیارد دلاری سازمان توسعه تجارت برای صادرات به اوراسیا