مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-31سياسي

فرود نخستین پرواز آنادولوجت در فرودگاه تبریز/ خط پروازی جدید بین تبریز و استانبول


با فرود نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آنادولوجت در فرودگاه شهید مدنی تبریز، یک خط پروازی جدید به پروازهای بین این شهر و استانبول افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با فرود نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آنادولوجت از فرودگاه سابیها در استانبول به فرودگاه شهید مدنی تبریز، یک خط پروازی جدید با حضور شرکت آنادولوجت ترکیه که از زیرمجموعه های شرکت ترکیش ایر است، به خطوط پروازی و شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه شهید مدنی تبریز افزوده شد.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی یکشنبه در مراسم راه اندازی این خط پروازی اظهار داشت: با افتتاح این خط پروازی در حال حاضر یکشنبه هر هفته پروازی بین تبریز و استانبول توسط شرکت آنادولوجت انجام خواهد شد.

وی برقراری این خط پروازی را در کاهش مشکلات تردد مسافران از مسیرهایی چون فرودگاه مهرآباد و یا فرودگاه استانبول بسیار مؤثر عنوان و تصریح کرد: در صورت استقبال مسافران، آمادگی افزایش این پرواز تا سه روز در هفته را داریم به طوری که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این پروازها ساعت 23:15 روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه وارد فرودگاه تبریز خواهد شد و در ساعت 02:00 بامداد روز بعد به سمت فرودگاه سابیها در و فراهم شدن شرایط لازم، پرواز تبریز - باکو نیز به این مقاصد اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود نخستین پرواز آنادولوجت در فرودگاه تبریز/ خط پروازی جدید بین تبریز و استانبول

فرود نخستین پرواز آنادولوجت در فرودگاه تبریز/ خط پروازی جدید بین تبریز و استانبول