مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-31اقتصادي

پرداخت تسهیلات رونق تولید به 314 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان


رییس سازمان صمت سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به 314 واحد تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به گردش چرخه اقتصادی است.

- ، علی تشنه دل بعدازظهر یک شنبه در سیصد و چهاردهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات رونق تولید به 314 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، ابراز داشت: دراین بین سهم صنعت 107 واحد و سهم کشاورزی 207 واحد بوده است.

وی بابیان اینکه طی بازه مذکور بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای مذکور اعطاشده است، افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به گردش چرخه اقتصادی استان و کشور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید 535 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این واحدها درمجموع بیش از 42 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه پرونده 221 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید در بانک ها در دست بررسی است، افزود: درمجموع تلاش شد تا با معرفی واحدها به بانک ها بتوانیم از تعطیلی و درنهایت از بی کاری جلوگیری کنیم و در این راستا قدمی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات رونق تولید به 314 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان

پرداخت تسهیلات رونق تولید به 314 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان