مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-31سياسي

شماره بیست هفتم ماهنامه سه نقطه منتشر شد


شماره بیست هفتم ماهنامه سه نقطه (مکتوب طنز [+ جد] فارسی) با پرونده ای ویژه تحت عنوان «چاق های جهان تا دیر نشده متحد شوید» منتشر شد.

- ، شماره بیست هفتم ماهنامه سه نقطه (مکتوب طنز [+ جد] فارسی) با پرونده ای ویژه تحت عنوان چاق های جهان تا دیر نشده متحد شوید منتشر شد.

این شماره به چاق های سرافراز و سرافرازان چاق تقدیم شده است؛ مردان و زنانی که بخاطر شباهتشان به کدو یا گلابی شرمنده هیچ بنی بشری نیستند.

سه نقطه 27 با افاضات و مکافات و با یادداشتی از علی آینه ور با نام دکترین انگولک آغاز می شود که نویسنده در آن آیین خیرخواهی را با طرح صیانت اینترنت پیوند داده است.

پروفسور میلاد ملاعبدالوهاب با مطلبی تحت عنوان سنجش فلسفی عشق در نگاه اول کرسی آزادنویسی این شماره را کلید می زند و در آن خوانش زیبایی شناسانه عشق از منظر آلن دو باتن را به بوته نقد می گذارد.

سپس مریم نظام دوست در قسمت دوم از سلسله یادداشت های اقتصاد به زبان آدمیزاد، در یادداشت ندای طبیعت کجای طبیعت است؟ مبانی پیچیده اقتصادی را به زبان فارسی غیرسخت برمی گرداند.

پس از آن سید اکبر میرجعفری در هندوانه را بکارید، کرفس را صادر کنید به سراغ مبحث شیرین هندوانه می رود و نکات مهمی را درباره آن گوشزد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره بیست هفتم ماهنامه سه نقطه منتشر شد

شماره بیست هفتم ماهنامه سه نقطه منتشر شد