مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-31اقتصادي

جهش در پرداخت تسهیلات رونق تولید استان سمنان/بازدید از واحدهای مشکل دار


بازدید از واحد های تولیدی استان بسیار تاثیرگذار است و اگر تنها گره مشکلی از یکی واحد های تولیدی و یا یک کارگر در خلال این مهم باز شود، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بازدید از واحد های تولیدی استان بسیار تاثیرگذار است و اگر تنها گره مشکلی از یکی واحد های تولیدی و یا یک کارگر در خلال این مهم باز شود، بسیار ارزشمند است.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان 9 آبان ماه 1400 در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن اشاره به حضور در واحد های تولیدی و صنعتی استان و بازدید ها و جلسات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: این اقدامات در راستای گره گشایی از صنعت و تولید انجام می شود، واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که استاندار و مسئولان استان سمنان، حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری است.

وی افزود: در حوزه بانک ها و مدیران، تا جایی که امکان دارد و در حد توان ماست، باید تلاش نموده و گره از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و مردم باز کنیم.

هاشمی تاکید کرد: وجود دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی، امروز فرصتی طلایی است تا بتوانیم با کار جهادی و انقلابی و شبانه روزی، در راستای حل مشکلات موجود و تحقق توسعه استان گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش در پرداخت تسهیلات رونق تولید استان سمنان/بازدید از واحدهای مشکل دار

جهش در پرداخت تسهیلات رونق تولید استان سمنان/بازدید از واحدهای مشکل دار