مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-31سياسي

صدور 1826 فقره مجازات جایگزین حبس در زنجان


در 6 ماه نخست سال جاری در راستای سیاست های تحولی قوه قضاییه در خصوص حبس زدایی، 1826 فقره مجازات جایگزین حبس صادر شده است.

- ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در رابطه با موضوع حبس زدایی، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر استفاده از مجازات های جایگزین حبس وتوجه به حبس زدایی، تعداد 1826 فقره حکم مجازات جایگزین حبس شامل انجام خدمات عمومی رایگان، پابند الکترونیکی، محرومیت از حقوق اجتماعی، دوره مراقبت و جزای نقدی در دادگاه های زنجان صادر شده است.

وی افزود: از مجموع صدور مجازات های جایگزین حبس در زنجان در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 304 فقره حکم مربوط به انجام خدمات عمومی رایگان بوده است.

صادقی نیارکی همچنین از صدور دو فقره حکم مجازات جایگزین حبس در تاریخ 25 مهر ماه در شعبه 102 کیفری 2 زنجان خبر داد و بیان کرد: یکی از این پرونده ها با موضوع و اتهام ایراد صدمه بدنی غیرعمدی بر اثر حوادث کار وتسبیب در قتل غیرعمدی ناشی از حوادث کار در پی آتش سوزی بود که تعداد نه نفر از کارگران حاضردر شرکت دچار آتش سوزی شده اند که مطابق نظریه کارشناسی علت اصلی وقوع انفجار نشت گاز مایع پروپان وبوتان تشخیص داده می شود که متأسفانه این حادثه منجر به فوت دو نفر از کارگران شرکت منجر شده و شش نفر دیگر نیز دچار سوختگی شدند که دادگاه از حیث جنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1826 فقره مجازات جایگزین حبس در زنجان

صدور 1826 فقره مجازات جایگزین حبس در زنجان