مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-31سياسي

زوجی که چراغ آموزشگاه و آکادمی سمندریان را روشن نگه داشته اند


کاوه سمندریان و همسرش شیوا حضرتی زمان و انرژی شان را وقف احیای آموزشگاه و آکادمی حمید سمندریان کرده اند تا منش و نگاه این چهره مطرح تئاتر ایران به نسل های جوان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآموزشگاه و آکادمی حمید سمندریان فعالیتش متوقف شد و وقتی به آموزشگاه آمدم از وضعیت غمگینی که در آن شکل گرفته بود ناراحت شدم.

به همین خاطر به همراه شیوا تصمیم گرفتیم که کارهایی را که به آنها اشتغال داشتیم رها کنیم و با پس انداز شخصی مان آموزشگاه را بازسازی و فعالیت آن را از سر بگیریم.

وقتی وارد مکان آموزشگاه سمندریان می شویم با فضایی متفاوت اما همچنان نوستالژیک مواجه هستیم که تغییراتی اساسی به لحاظ فیزیکی پیدا کرده است.

کاوه سمندریان و شیوا حضرتی با انرژی و زمانی که صرف کرده اند آموزشگاه سمندریان را همانگونه که خودشان تأکید دارند با توجه به شأن و جایگاه حمید سمندریان و هما روستا بازسازی و فعال کرده اند.

کاوه که ابتدا در رشته سینما تحصیل کرده و سپس بنا به نصیحت حمید سمندریان در رشته ای غیرهنری نیز به تحصیل پرداخته و در رشته کامپیوتر نیز تحصیلات آکادمی را سپری کرده، از کودکی در کنار پدر خود حضور داشته و به نوعی در مکتب تئاتری حمید سمندریان آموزش و پرورش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوجی که چراغ آموزشگاه و آکادمی سمندریان را روشن نگه داشته اند

زوجی که چراغ آموزشگاه و آکادمی سمندریان را روشن نگه داشته اند