مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-31اقتصادي

36 محصول دانش بنیان در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی تولید شد


ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری اعلام کرد تا کنون 36 محصول فناورانه در حوزه صنعت هوایی و هوانوردی به تولید و ثبت در شبکه صنعت هوایی رسیده است.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، شبکه صنعت هوایی و هوانوردی شبکه دانش بنیان زنجیره تامین هوایی ایران، که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده است تاکنون توانسته 36 محصول فناورانه در این زمینه را به مخاطبان، فعالان و صنعتگران ارائه و معرفی کند.

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد و توسعه محصولات و خدمات تخصصی حوزه های اولویت دار صنعت هوایی و هوانوردی را به عنوان یکی از رسالت های خود برگزیده و در همین راستا اقدام به ایجاد شبکه ای منسجم از محصولات و خدمات قابل ارائه در این حوزه کرده است.

این شبکه در حال حاضر 36 محصول دانش بنیان را ثبت و معرفی کرده است.

محصولاتی چون پرنده (قابلیت تولید در زمینه تفریحی و آموزشی) ، سروو موتور خطی ، سروو موتور دورانی ، پرنده سحاب عمودپرواز بال ثابت ، پهپاد شناسایی آذر ، کاروش 40 ، پرنده مولتی روتور ، پرنده بال ثابت سسنا ، پرنده بال ثابت سینه سرخ ، پرنده بال ثابت کلاغ ، پرنده مولتی رودور سها 3 و پرنده شهید سلیمانی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 محصول دانش بنیان در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی تولید شد

36 محصول دانش بنیان در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی تولید شد