مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-31سياسي

تحقق 72 درصدی بودجه شهرداری تبریز / انتصابات شهردار، محور سوالات اعضای شورا


بیست و دومین جلسه ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز روز یکشنبه، 9 آبان ماه، با حضور رییس و اعضای شورا و شهردار کلانشهر تبریز در عمارت ساعت تبریز به صورت علنی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بیست و دومین جلسه ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز روز یکشنبه، 9 آبان ماه، با حضور رییس و اعضای شورا و شهردار کلانشهر تبریز در عمارت ساعت تبریز به صورت علنی برگزار شد.

رسول برگی رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید آیت الله قاضی طباطبایی در خصوص فعالیت این شهید در جریان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ساواک در نامه های محرمانه ی خود از آیت الله قاضی طباطبایی به عنوان خمینی آذربایجان نام می برد و این اولین شهید محراب همواره( قبل و بعد از انقلاب) کنار امام خمینی (ره) بود.

ارائه گزارش کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز روح اله رشیدی رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهری شورای شهر با اشاره به برگزاری 9 جلسه ی این کمیسیون در شهریور و مهرماه سال جاری گفت: کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهری شورای شهر در حوزه ی دو معاونت و چند سازمان نظارت دارد.

وی ادامه داد: در اولین جلسه هیأت رییسه انتخاب شد و در دومین جلسه با دعوت از معاونت عمرانی گزارشی از پروژه های عمرانی در سال 1400 اخذ شد که بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 72 درصدی بودجه شهرداری تبریز / انتصابات شهردار، محور سوالات اعضای شورا

تحقق 72 درصدی بودجه شهرداری تبریز / انتصابات شهردار، محور سوالات اعضای شورا