مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-31سياسي

برگزیدگان ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان معرفی شدند


برگزیدگان ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان ظهر امروز با برگزاری آیین پایانی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جشنواره، آیین پایانی ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان ظهر امروز (یکشنبه، 9 آبان 1400) در سالن همایش های رازی و با حضور دکتر کمال حیدری، معاون وزیر بهداشت و دکتر جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران و مسئولان سفارتخانه کشورهای برگزیده با حضور حداقلی نفرات و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

جایزه بزرگ جشنواره، مدال طلای فیاپ و همچنین جایزه 2 هزار یورویی در این رویداد به امیر عنایتی به عنوان نفر اول بخش سلامت روان رسید و دیگر عکاسان ایرانی برگزیده در این جشنواره بهمن زارعی و علی اسدالهی سوته بودند که روبان فیاپ را دریافت کردند.

همچنین عکاسانی از کشورهای اسپانیا، روسیه، مالزی، ترکیه، ایرلند، مجارستان، هنگ کنگ و ویتنام جوایز بخش های مختلف را کسب کردند و جایزه بهترین کلوپ عکس به کشور چین رسید که نمایندگان سفارتخانه های این کشورها جوایز برگزیدگان را دریافت کردند.

در ششمین دوره جشنواره سلامت روان که در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید 19 (کرونا) برگزار شد،، 30 هزار اثر از 4 هزار عکاس از 82 کشور جهان (58 درصد عکاسان خارجی و 42 درصد عکاسان ایرانی) به دبیرخانه جشنواره رسید و از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان معرفی شدند

برگزیدگان ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان معرفی شدند