مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-31حوادث

257 کیلو گرم مواد مخدر در فارس کشف شد


با تلاش مأموران انتظامی فارس 257 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در بازرسی از یک سواری سمند کشف شد.

- ، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان بوانات با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند 2 قاچاقچی با یک سواری سمند در حال انتقال مواد مخدر از استان های شرقی به سمت اصفهان هستند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی بوانات پس از هماهنگی با مقام قضایی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو سمند متعلق به قاچاقچیان مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس از حوزه استحفاظی بوانات خارج و به سمت شهرستان های خرم بید و آباده متواری شد، تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه خودرو را در حوزه استحفاظی آباده اطراف گردنه کولی کش رها و متواری شدند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی شهرستان های خرم بید و آباده موفق شدند در بازرسی از این خودرو، 172 کیلو تریاک و 85 کیلو حشیش کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که سرنشین سواری پژو پارس و به عنوان اسکورت محموله بود دستگیر و تحویل مراجع قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

257 کیلو گرم مواد مخدر در فارس کشف شد

257 کیلو گرم مواد مخدر در فارس کشف شد