مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-31ورزشي

شمشیربازان اردبیل در لیگ برتر حضور می یابند


رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از حضور تیم شمشیربازی استان اردبیل در دو اسلحه اپه و سابر در لیگ برتر خبر داد.

- هادی صباغی 9 آبان با اعلام این خبر افزود: دو یا سه بازیکن تیم اپه احتمالاً با قراردادهای خوب مالی به تیم های متمول بپیوندند و همین باعث می شود برای بستن تیمی قوی و بومی دچار مشکل شویم.

رییس هیئت شمشیر بازی استان اردبیل بیان کرد: صحبتهایی با فدراسیون انجام داده ایم در اردویی با تیم ملی جوانان درقالب نماینده اردبیل شرکت کنیم تاهم تیم ملی آماده مسابقات شود و هم بتوانیم اسکلت اصلی تیم اردبیل را حفظ کنیم.

صباغی اضافه کرد: در صورت توافق نهایی و جدایی کنعانی و وثوقی، با سه بازیکن بومی و دو بازیکن از شهر ارومیه در اسلحه اپه حاضر خواهیم شد و اسلحه سابر هم قالب تیم بومی خواهد بود و احتمالاً دو بازیکن خوب دیگر غیربومی به تیم اضافه کنیم.

رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در خصوص اسپانسر مالی در استان گفت: نبود اسپانسر خوب، برای حضور در لیگ های کشوری به هیئت و اداره کل فشار می آورد و همین باعث می شود توان رقابت با تیم های متمول کشور از استان های برخوردار را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: با چنگ ودندان سعی می کنیم از شأن و جایگاه ورزش شمشیربازی استان دفاع کنیم ولی حق ورزش و ورزشکاران اردبیل نیست که در محرومیت ورزش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشیربازان اردبیل در لیگ برتر حضور می یابند

شمشیربازان اردبیل در لیگ برتر حضور می یابند