مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-31اقتصادي

زمان ترخیص کامیون های وارداتی اعلام شد


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به زمان ترخیص کامیون های وارداتی گفت: امیدواریم فرآیند اجرا و ترخیص کار افزایش یابد و بتوانیم تا 4 ماه آینده مابقی کامیون های باقی مانده را ترخیص کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش امانی با بیان اینکه ثبت سفارش ها در حال انجام است، افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفته سرعت ترخیص کالا از گمرکات کشور افزایش یافته و کار شماره گذاری کامیون ها هم سرعت گرفته که امیدواریم با این اقدامات روند نوسازی در این حوزه بیشتر شود.

وی اضافه کرد: پس از ورود دستگاه قضایی به موضوع و سرخط کردن تعداد زیادی از دستگاه های متولی، شرایط ترخیص این کامیون ها تسهیل شد، موانعی که وجود داشت که تا اندازه ای برطرف شده است، همچنین فرآیندهای دو مرحله ای حذف و یک مرحله ای شد.

امانی بیان کرد: امیدواریم فرآیند اجرا و ترخیص کار افزایش یابد و بتوانیم تا 4 ماه آینده مابقی کامیون های باقی مانده را ترخیص کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمامی کامیون های وارداتی از برندهای روز دنیا است و به طور معمول شرکت های سازنده این کامیون ها هم نمایندگی در داخل کشور دارند، افزود: بعد از برگزاری جلسات بسیار متعدد در این حوزه و با ورود دستگاه های قضایی به این بخش مشکلاتی که در حوزه خدمات پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ترخیص کامیون های وارداتی اعلام شد

زمان ترخیص کامیون های وارداتی اعلام شد