مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-31سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شهرداری و شورای شهر بوشهر است


تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شهرداری و شورای شهر بوشهر است.

- ، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی بوشهر اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی شهروندان و اعضای شورای شهر بوشهر پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی است.

وی به تأخیرهای صورت گرفته در تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر دیگر جای هیچ گونه تأخیر در روند اجرای این پروژه وجود ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه تأمین می شود تا شاهد تسریع در روند اجرای آن باشیم.

وی یکی از اولویت های شورای شهر بوشهر را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و افزود: خوشبختانه عملیات اجرایی گذر سرتل به تنگک که یکی از مطالبات دیرینه محلات جنوبی و یکی از خروجی های مهم شهر بوشهر است آغاز شده است.

پورکبگانی تصریح کرد: در این راستا از شهرداری درخواست شده نسبت به تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام به ویژه شاخص اهتمام جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: پیمانکار و سایر عوامل پروژه نیز باید تلاش کنند کار بدون کمترین وقفه ادامه یابد و در زمان تعیین شده شاهد بهره برداری از تقاطع باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شهرداری و شورای شهر بوشهر است

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت شهرداری و شورای شهر بوشهر است