مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-31سياسي

درخواست برای ورود قضایی به موضوع گم شدن 2500 کیلو پانسمان بیماران پروانه ای


مدیرعامل و موسس خانه ای بی با ابراز نگرانی از آنچه که مفقود شدن 2500 کیلو از پانسمان بیماران ای بی (پروانه ای) خواند، گفت: از مسولان قضایی و بهداشتی خواهش می کنم که این موضوع پیگیری شود و برای ادامه تامین پانسمان های این بیماران نیز فکری شود.

- مدیرعامل و موسس خانه ای بی با ابراز نگرانی از آنچه که "مفقود شدن 2500 کیلو از پانسمان بیماران ای بی (پروانه ای)" خواند، گفت: از مسولان قضایی و بهداشتی خواهش می کنم که این موضوع پیگیری شود و برای ادامه تامین پانسمان های این بیماران نیز فکری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدحمیدرضا هاشمی گلپایگانی در نشستی خبری که به مناسبت هفته جهانی بیماران پروانه ای در خانه ای بی برگزار شد، گفت: امروز فضای مجازی خیلی در بُعد شفاف سازی و مسائل دیگر می تواند مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه بیمار جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد، افزود: خانواده هایی که با بیمار خاص زندگی می کنند، با عمق وجود و با گوشت و پوست و استخوان این جمله را درک می کنند.

در خانه ای بی 950 فرد مبتلا به ای بی تحت پوشش هستند.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به حضورش در مقابل وزارت بهداشت در دی ماه 1398، ادامه داد: خیلی ها اظهاراتی کردند، اما من برای بستری این کودک به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کردم، اما کودک را بستری نکردند، خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای ورود قضایی به موضوع گم شدن 2500 کیلو پانسمان بیماران پروانه ای

درخواست برای ورود قضایی به موضوع گم شدن 2500 کیلو پانسمان بیماران پروانه ای