مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-31اقتصادي

پلمپ 205 واحد صنفی در سمنان به دلیل سرپیچی از دستورالعمل های کرونایی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پلمپ 205 واحد صنفی این استان به دلیل سرپیچی از دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با کرونا خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پلمپ 205 واحد صنفی این استان به دلیل سرپیچی از دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با کرونا خبر داد.

علی تشنه دل در جلسه کارگروه ستاد استانی مقابله با کرونا از انجام بیش از 13 هزار مورد بازرسی کرونا از واحدهای صنفی استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این تعداد بازرسی از ابتدای امسال و بمنظور اعمال محدودیت های جدید کرونایی و در قالب اکیپ های بازرسی و با همکاری دستگاه های زیربط از قبیل بهداشت، نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در سطح استان انجام شده است.

وی هدف از انجام این بازرسی ها را بررسی اجرای محدودیت های کرونایی و پروتکل های بهداشتی و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: در این بازرسی ها تعداد 247 واحد صنفی به جهت عدم رعایت محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اهمیت همراهی واحدهای صنفی در مهار کرونا ویروس گفت: از ابتدای اجرای محدودیت های کرونایی در سال جاری در حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 205 واحد صنفی در سمنان به دلیل سرپیچی از دستورالعمل های کرونایی

پلمپ 205 واحد صنفی در سمنان به دلیل سرپیچی از دستورالعمل های کرونایی