مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-31سياسي

دستور نائب رییس مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه


نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری موضوع تخصیص اعتبارات تبصره 18لایحه بودجه مربوط به اعتبارات اختصاصی برای محرومیت زدایی مناطق محروم از جانب کمیسیون برنامه و بودجه شد.

- ، احمد راستینه هفشجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 9 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه،گفت: چرا بندهای مربوط به بودجه محرومیت زدایی و رفع محرومیت ها هنوز به استان ها ابلاغ نشده است.

وی افزود: اعتبارات اشتغال زایی ارزان از تبصره 18 که به دنبال کاهش بیکاری در استان های کمتر برخوردار بود هنوز ابلاغ نشده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزارت نیرو، گفت: چرا این وزارتخانه برای حل بحران آب در کشور طرح تحولی ارائه نمی دهد، بحران آب لزوم نگاه فرا استانی را ضروری کرده است اما متاسفم با گذشت یک سال از درخواست تحقیق و تفحص در رابطه با انتقال آب با وجود اعلام وصول هیات رییسه مجلس هنوز کمیسیون تخصصی در این رابطه اقدامی انجام نداده است.

راستینه اضافه کرد: در اخبار همه دیدیم که چشمه کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری خشک شد و اگر زاینده رود قرار است احیا شود یکی از سرچشمه های اصلی آن کوهرنگ به شمار می آید.

وی تصریح کرد: حرکت در گسل ها خطرناک است و هر طرحی باید حافظ منافع و امنیت مردم برای سالیان متمادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور نائب رییس مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه

دستور نائب رییس مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه