مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-31دانش

جزییات برگزاری نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اعلام شد


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دستورالعمل که توسط دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی صادر شده، آمده است: شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شناسایی و تشویق اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانش آموزان و فناوران این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان را همانند سال های گذشته به صورت یکپارچه و ملی برگزار می کند.

دکتر دهقانی فیروزآبادی در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به اهمیت موضوع، لازم است دبیرخانه هیأت امنای استان ها و واحدهای جامع مستقل، علوم و تحقیقات و نجف آباد با در نظر گرفتن نکات لازم در مورد اطلاع رسانی موضوع به اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانش آموختگان و علاقمندان اقدام و نسبت به معرفی برگزیدگان هر استان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات برگزاری نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اعلام شد