مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-31سياسي

وبینار «گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» برگزار می شود


با هماهنگی مرکز توسعه گفت وگوی دینی و تمدنی نظربایف قزاقستان و سفارت این کشور در تهران و با مشارکت مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، - وبینار گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی برگزار می شود با هماهنگی مرکز توسعه گفت وگوی دینی و تمدنی نظربایف قزاقستان و سفارت این کشور در تهران و با مشارکت مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی (11 آبان ماه) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی روز سه شنبه (11 آبان ماه) ساعت 9:30 با حضور سفرای هر دو کشور، رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ ها، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نورسلطان و جمعی از متخصصین و کارشناسان این حوزه در هر دو کشور در بستر زوم برگزار خواهد شد.

این میزگرد برخط در ادامه جلسات کارگروه و دبیرخانه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان و به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر ایران و قزاقستان در اجرای توافقات انجام یافته در اجلاس یادشده برگزار می شود.

بنابر اعلام این خبر؛ نوزدهمین نشست دبیرخانه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی قزاقستان و جلسات کارگروه مربوطه در 13 و 14 مهرماه سال جاری با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» برگزار می شود

وبینار «گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی» برگزار می شود