مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-31سياسي

ورود گردشگر خارجی به فارس تسهیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از ابلاغ دستورالعملی باهدف فراهم شدن زمینه ورود گردشگران خارجی به کشور با حفظ سلامت شهروندان و توسعه فعالیت های گردشگری خبر داد.

- هادی شه دوست شیرازی یکشنبه 9 آبان به خبرنگاران گفت: بخش گردشگری یکی از بخش هایی است که با شیوع ویروس کووید 19 و به دنبال اعلام پاندمی جهانی، آسیب بسیار جدی از این همه گیری متحمل شد.

او بابیان اینکه گردشگری به عنوان یکی از بخش های بسیار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا همچنان به دلیل حفظ سلامت جامعه با محدودیت های اعمال شده همراهی کرده است، گفت: با شتاب واکسیناسیون عمومی جامعه به همت دولت سیزدهم و همچنین واکسیناسیون قابل قبول در بسیاری از کشورهای مبدأ گردشگر فرست به ایران، نگرانی ها از این موضوع کاهش یافته و بسیاری از کشورها با مورد ملاحظه قرار دادن پروتکل های بهداشتی به بازگشایی مرزها اقدام کرده اند.

این مقام مسئول از تهیه و ابلاغ دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط بیماری کرونا با بهره گیری از نظرات کارشناسان و هم اندیشی با دستگاه های متولی خبر داد و افزود: امروزه در چارچوب رعایت بهداشت عمومی و سلامت جامعه، با توجه به اثرات مثبت گردشگری بر اقتصاد کشور، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و در راستای حفظ بازارهای هدف گردشگری، احیای کسب وکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگر خارجی به فارس تسهیل می شود

ورود گردشگر خارجی به فارس تسهیل می شود