مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-31اقتصادي

پروژه مدیریت مزرعه با همکاری ژاپنی ها در گلستان اجرا می شود


مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: کشاورزان نمونه بهترین انتخاب برای اجرای مدیریت مزرعه در استان گلستان هستند.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد سرافرازی مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با تیم کارشناسان آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) که در راستای انجام مطالعات مقدماتی امکان سنجی مدیریت مزرعه در استان گلستان در ایران حضور دارند با تأکید بر اهتمام جدی دو طرف برای عملیاتی کردن اهداف این پروژه، گفت: امیدوارم که در جلسات بعدی که در چند روز آینده برگزار می شود این تیم بتواند به بخش دیگری از اهداف موردنظرشان که عملیاتی کردن پروژه است، دست یابند.

وی ادامه داد: در این پروژه باید تا حد امکان میزان اتکا به ساختار دولتی کم باشد و به تناسب آن باید بیشترین اتکا به بخش خصوصی و خود کشاورزان باشد.

سرافرازی یادآور شد: ما باور داریم که هر چه اتکا به کشاورزانی که در این پروژه همکاری می کنند بیشتر باشد، شاهد ثبات و پایداری بیشتر پروژه خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر انتخاب دقیق کشاورزان برای همکاری در این پروژه، گفت: امیدوارم نهایت دقت و حساسیت برای انتخاب کشاورزان در این پروژه به خرج دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مدیریت مزرعه با همکاری ژاپنی ها در گلستان اجرا می شود

پروژه مدیریت مزرعه با همکاری ژاپنی ها در گلستان اجرا می شود