مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-31سياسي

اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی ساماندهی می شود


مدیر مجموعه سازی کتابخانه مجلس از ساماندهی بیش از 2 میلیون برگ اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی ساماندهی خبر داد و گفت: تاکنون ساماندهی و برگ شماری بیش از 12 هزار جلد پرونده از این مجموعه به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر زارع بیدکی درباره طرح ساماندهی اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود فضا، این اسناد در سال های گذشته، خارج از استانداردهای لازم در انبار و مکانی دور از کتابخانه نگهداری شده اند.

این مجموعه مربوط به دهه 60 تا 90، دوره های اول تا هشتم مربوط به دوره های سوم تا ششم مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون ساماندهی و برگ شماری بیش از 12هزار جلد پرونده از این مجموعه به اتمام رسیده و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه 1400، کار مجموعه اسناد اصل نود به پایان برسد.

وی افزود: این اسناد شامل عرایض و شکواییه های مردمی بوده و نامه هایی است که در آن مردم از شهرهای مختلف و طبقات مختلف جامعه، مطالبات و مشکلات خود را مطرح کرده اند.

این نوع منابع دست اول به دلیل آنکه از متن توده های مردم و مناطق مختلف کشور برخاسته، مشتمل بر اطلاعات بی نظیر و منحصر به فردی است که می تواند جز برترین اسناد جهت استفاده پژوهشگران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی ساماندهی می شود

اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی ساماندهی می شود