مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-31سياسي

قانون مبارزه با مواد مخدر به سرعت بازنگری شود


معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: بازنگری و اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر سرعت یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدهادی مصطفوی صبح امروز در سومین جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر تقدیم مجلس شده و ضروری است بازنگری در راستای اصلاح سیاست نحوه اعمال مجازات در حوزه تقنینی سرعت یابد.

وی بیان کرد: باید سیاست تقنینی به سمتی پیش رود که خلأهای موجود در قانون مبارزه با مواد مخدر را رفع کند چراکه در قانون فعلی مناطق مرزی و مناطق آزاد تجاری مغفول مانده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان  ادامه داد: قوانین مشابه در امر مبارزه با مواد مخدر همانند قانون مبارزه با مواد روانگردان، مبارزه با پولشویی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات پراکنده هستند که ضرورت دارد بخش های از آن در قانون مبارزه با مواد مخدر تجمیع شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در خصوص مبارزه با مواد مخدر قضازدایی صورت گیرد و اقدامات ایجابی به نحوی باشد تا زمینه ارتکاب جرائم مرتبط فراهم نشود.

  مصطفوی با بیان اینکه پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی یکی از اساسی ترین اقدامات کنشی در خصوص کاهش مصرف مواد مخدر است گفت: معضلات اعتباری، تقنینی و اجرایی مانع تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مبارزه با مواد مخدر به سرعت بازنگری شود

قانون مبارزه با مواد مخدر به سرعت بازنگری شود