مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-31سياسي

اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل کشور در بودجه 1401 پیگیری می شود


معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستگاه های اجرایی استان ها باید اعتبارات لازم برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل را بررسی و اعلام کنند تا برای تصویب در بودجه 1401 پیگیری شود.

- ایسنا/لرستان معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستگاه های اجرایی استان ها باید اعتبارات لازم برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل را بررسی و اعلام کنند تا برای تصویب در بودجه 1401 پیگیری شود.

سردار مهدی رحیمی در جلسه پدافند غیرعامل شیلات لرستان اظهار کرد: برای هر استان یک طرح جامع پدافند غیرعامل تعریف و کل دارایی های هر استان احصا شده است.

وی تصریح کرد: لرستان در این خصوص پیشرو بود و کل مطالب مربوط به تهدیدات، آسیب پذیری و مصون سازی استان در قالب طرح جامع پیش بینی شده است.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه قرارگاه های زیستی، شیمایی و پرتوی در این طرح پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: هرسال برنامه هایی از این طرح عملیاتی و اجرایی می شود که طرح لرستان به دستگاه ها ابلاغ و امسال 10 برنامه در بحث زیرساخت ها پیش بینی شده است.

رحیمی اضافه کرد: باید امسال هر دستگاه برای سال 1401 پیش بینی و اعلام اعتبار کند تا در بودجه سال آینده دنبال شود بنابراین سال بعد زمان سرعت در اجرای برنامه های طرح جامع خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل کشور در بودجه 1401 پیگیری می شود

اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل کشور در بودجه 1401 پیگیری می شود