مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-31اقتصادي

208 میلیارد تومان از اسناد خزانه در استان ایلام جذب شد


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: کل اعتبار اسناد خزانه اسلامی استان 950 میلیارد تومان بوده که تاکنون 208 میلیارد تومان این اسناد جذب شده است.

- ، قدرت فیض اللهی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 271 میلیارد تومان وصول درآمد مالیاتی در استان محقق شده در حالی که میزان تعیین شده تا پایان مهرماه، 254 میلیارد تومان بود.

وی از رشد 55 درصدی درآمد مالیاتی استان طی هفت ماهه سال جاری به نسبت دوره مشابه پارسال خبر داد، و افزود: امسال برای استان ایلام درآمد مالیاتی 436 میلیارد تومانی به تصویب رسیده که نسبت به سال قبل 54 درصد رشد داشته و خوشبختانه تا نیمه اول سال بیش از نیمی از این درآمد وصول شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام یادآور شد: میانگین وصول درآمد مالیاتی در کشور 90 درصد است در حالی که این میزان در استان حدود 110 درصد برآورد می شود، اما در سایر درآمدها میانگین کشوری 74 درصد است ولی استان ایلام 70 درصد درآمد سایر محقق شده است.

فیض اللهی تاکید کرد: با توجه به اینکه به هر میزان درآمد وصول شود به همان میزان اعتبارات به استان ها اختصاص می یابد، خوشبختانه ایلام پس از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور از نظر پرداختی دولت بیش از درآمد وصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

208 میلیارد تومان از اسناد خزانه در استان ایلام جذب شد

208 میلیارد تومان از اسناد خزانه در استان ایلام جذب شد