مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-31سياسي

20 واحد تولیدی پرخطر از لحاظ مواد شیمیایی در سمنان وجود دارد


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان درباره الزامات ایمنی استان، گفت: 150 واحد تولیدی در حوزه شیمیایی فعال است که 20 واحد پرخطر محسوب می شوند.

- ، ایرج کارخایی صبح یکشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با بیان اینکه بحث تهدیدات شیمیایی از دیگر حوزه های پدافند غیرعامل است که در استان سمنان نمود مشخصی دارد، تاکید کرد: 150 واحد تولیدی در استان سمنان در حوزه شیمیایی فعال است که 20 واحد پرخطر محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه مباحث و اقدامات پدافند غیرعامل در خصوص ایجاد آمادگی نسبی در برابر تهدیدات این بخش، در دستور کار قرار دارد، افزود: تهدیدات کالبدی نیز از دیگر حوزه های دارای اهمیت است که مصون سازی زیرساخت ها در این بخش مورد توجه است.

برگزاری 200 برنامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به اینکه تمامی طرح ها و پروژه های مختلف در استان به واسطه توجه به حوزه پدافند کالبدی، ملزم به استعلام از اداره کل پدافند غیرعامل هستند و بازدید از این طرح ها نیز به صورت مستمر انجام می گیرد، بیان کرد: حفاظت از جان مردم و صیانت از زیرساخت ها، همواره مورد توجه پدافند غیرعامل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد تولیدی پرخطر از لحاظ مواد شیمیایی در سمنان وجود دارد

20 واحد تولیدی پرخطر از لحاظ مواد شیمیایی در سمنان وجود دارد