مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-31حوادث

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف یک کیلو و 542 گرم مواد مخدر هرویین توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی امان با توزیع کنندگان عمده مواد مخدر صنعتی، - مامورین این یگان با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق از فعالیت مجرمانه یک توزیع کننده سابقه دار و عمده مواد مخدر در نقطه ای در حاشیه شهر ملایر مطلع شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و تحقیقات دقیق تر مخفیگاه این سوداگر مرگ شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی از این محل بازرسی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان مقدار یک کیلو و 542 گرم مواد مخدر هرویین به همراه چهار ترازوی دیجیتالی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد، اظهارکرد: با تشکیل پرونده قضایی این توزیع کننده عمده مواد مخدر تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف محموله کالای احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال در ملایر شامل کشف 15 هزار لیتر سرکه و بیش از 34 هزار عدد ظروف یک بار مصرف بدون مجوز قانونی و احتکار شده با هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سلگی گفت: در راستای شناسایی و برخورد قانونی با برخی افراد سودجو و محتکر، مامورین این پلیس با انجام کار اطلاعاتی دقیق از محل نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام مورد نیاز مردم و بدون مجوز قانونی در یک انب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین در ملایر

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین در ملایر